SMN & SNB =)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

life after marriage

aku x lupa blog aku ni..sebenarnya bnyk isu aku nk perkatakan. tetapi..xde masa sgt. alhamdulillah..aku dh pun kawen..bersama insan yg aku sayangi. semuanya berjalan dengan lancar. ade gak yg tny..

so hows life after marriage?

bagi aku...as if aku mendapat seorg bff berlainan jantina (bff laki for life k). so skg ngah adjust life masing2 to fit in. biase la...2 kepala..mesti bnyk perkara nk kena betulkan kan?

adakah aku merasakan hidup aku ini sempurna skrg?

dari dulu lagi..maksud aku sblm kawen lg, aku rs hidup aku dh ade sgala2nya. ape la yg ALLAH x bg kat aku..tinggal aku je yg tidak bersyukur.

ade ape2 perubahan ke selepas kawen?

x de ape sgt la..cuma famili makin besar..tanggungjwb makin besar...dosa pun makin bnyk sbb dah ade suami...peluang utk buat pahala pun bnyk (tp aku je yg mls). lgpun aku n suami x tgl skali...so we r married but bujang...ok what...? hehe.

bani..ko ni anak dara lg ke??

aitttt!! apesal ko sibuk. hehe.

bani..ko dh berisi ke??

aku makin kurus..ko kata berisi mende nye..xpela, jap g aku makan nasik bnyk2 k! tp lepas tu aku senaman balik...haha.

tak rindu ke duduk berjauhan ni? kenape x mintak transfer je?

windu2..tp masing2 ade kerjaya masing2. susah payah belajar..mesti nk berjaya dlm kerjaya kan. so...berkorban la sekejap. perkahwinan kami x menghalang itu semua. mintak transfer? oo..not for now.

ni ngan kawan2 yg dtg wedding aku..ade lgi kawan lain yg dtg..tp ni je la yg dpt aku upload. syg semuanya.. =)

ha..ni kami dn kwn2 suami aku...sape la kami tanpa kawan kan..

No comments: